El nostre sistema permet als auditors mèdics autoassignar-se episodis, la qual cosa els dona autonomia per a gestionar la seva càrrega de treball. Aquest procés accelera l’auditoria, ja que els auditors poden prendre el control dels episodis.
Els auditors poden realitzar observacions generals sobre el procés, així com també observacions específiques a les línies individuals de cada liquidació. Aquest procediment assegura que no es passi per alt cap error i que es validin correctament tots els serveis prestats. La verificació exhaustiva assegura que tot estigui en ordre abans que la factura sigui finalitzada.
Una vegada que l’equip de facturació ha aixecat les observacions, el sistema permet a l’auditor veure la revisió anterior abans de fer una nova avaluació. Aquest pas és crucial per a garantir que totes les correccions necessàries s’hagin realitzat correctament i per a mantenir un flux continu d’informació durant el procés d’auditoria.
Seguiment clar i continu
La auditoría médica es un sistema de evaluación de los procesos de facturación de los servicios de salud. Este proceso lo realizan los auditores médicos para detectar y solucionar irregularidades en la facturación y en la relación entre los distintos actores del sistema de salud. Su principal objetivo es mejorar el flujo de caja, la calidad asistencial y la relación entre el prestador de servicios y el asegurador, asegurándose de que todo se realice según los parámetros contractuales establecidos.
Este formulario se utiliza para asignar médicos auditores a los registros de auditoría. Antes de usarlo, es necesario que las liquidaciones hayan sido enviadas al área de auditoría.
La Auditoría Médica está diseñada para asegurar que los procesos de facturación sean claros, justos y cumplan con los parámetros contractuales establecidos. Mediante el uso de estos formularios, se pueden llevar a cabo auditorías de manera eficiente, lo que garantiza una relación transparente y confiable entre prestadores de servicios y aseguradoras.
Política de seguretat